……………..


Ti si srca kraljica
zatvorena u mastanju
Na kraju padova
Nisam dio tvoje pobjede

Zajedno smo mogli sve
Sve snove ostvariti
Ali nasa knjiga nema sretan kraj
Tako je napisana

Ti nastavljas svoj san
Ja nestajem u suzama

Andjeli su spavali
Kad je nase duse trebalo zauvijek spojiti
Mi nismo ni pokusavali
Jer smo vec znali da su ljubav negdje odnjeli vjetreovi

Vise ne osjecam
Ono sto me nekada boljelo
Sad neki novi svjetovi
Moj zivot zaokupljaju

Mozda jednom sjetim se
Da nikog kao tebe nisam volio
Tad necu zaliti
Jer gdje bi nam bio kraj

Ja bih nestao
Ti bi zastala

Andjeli su spavali…

Al ne krivimo andjele
Niti drevnog pisca sto smo se predali
Sve ima svoje razloge
Mozda na nebu nase duse spoji nesto jace i od ljubavi…

                                                                                                                     D.M.

Komentariši